Salam Pertemuan  

Posted by @hmadHiRO in ,

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Baru sebentar tadi (09:00 pagi) satu perbincangan dan sesi penerangan serba sedikit tentang kerja-kerja penilaian yang akan dilakukan di Kampung Simpang Pulai dan Kampung Padang Tamat. Perbincangan dihadiri oleh Ketua Kampung Simpang Pulai En. Zaini dan Ahli Majlis yang juga mewakili penduduk Kampung Padang Tamat En. Zulhasmi dan kakitangan dari Unit Penilaian dan Setiausaha Majlis.

Penerangan adalah berkaitan dengan perundangan dan juga faedah yang diperolehi penduduk di kedua-dua buah kampung tersebut sekiranya dikenakan Cukai Taksiran Am (Cukai Pintu).

Daripada perbincangan kedua-dua belah pihak iaitu pihak awam dan pihak Majlis mencapai kesepakatan untuk memberikan penerangan yang sepatutnya dan sejelasnya kepada penduduk di kedua-dua buah kampung tebabit supaya penilaian yang dilakukan berjalan lancar.

Suka dimaklumkan, segala kekeliruan dan pertanyaan boleh diajukan kepada En. Zaini, En. Zulhasmi dan boleh terus berhubung ke Unit Penilaian dan Kadaran sama ada melalui telefon di 04-4778148, fax di 04-4778735, e-mail di urusetia@mdph.gov.my, blog Unit Penilaian di http://upenmdph.blogspot.com dan di Facebook MDPH

This entry was posted on Isnin at Isnin, Mac 01, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 ulasan

Catat Ulasan