Upacara Menandatangani Perjanjian  

Posted by @hmadHiRO in , , ,




PENGKALAN HULU 24 Feb. - Satu perjanjian telah dimeterai bersama antara Majlis Daerah Pengkalan Hulu (MAJLIS) dan Tetuan Fadzilah & Fikri Sdn. Berhad (PENILAI) pada pukul 11:00 pagi bagi melaksanakan Kerja-Kerja Penilaian Bagi Maksud Kadaran ke atas Harta-harta Awam dan Caruman Membantu Kadar, Dalam Kawasan Majlis Daerah Pengkalan Hulu.



Upacara tersebut disempurnakan oleh Pn. Siti Azura binti Hj. Juki (Setiausaha MDPH) sebagai mewakili pihak MAJLIS dan bagi mewakili Tetuan Fadzilah & Fikri Sdn. Bhd. Datin Fadzilah binti Abu Bakar yang merupakan Pengarah bagi syarikat itu sendiri.


Upacara juga disaksikan bersama dengan 3 orang Ahli MAJLIS iaitu En. Prawat a/l Din Che Ron, En. Zulhasmi bin Mohd Zabidi dan En. Cheah Leng Poh serta 2 orang wakil daripada syaraikat berkenaan. Bagi penyempurnaan perjanjian ini En. Slyverter Ogang telah menurunkan tandatangan sebagai saksi kepada perjanjian yang telah ditandatangani.


Dengan termeterainya perjanjian tersebut, maka dengan rasminya Tetuan Fadzilah & Fikri Sdn. Bhd. sebagai PENILAI yang akan melakukan penilaian ke atas harta-harta di kawasan Kampung Padang Tamat dan Kampung Simpang Pulai serta semua harta kerjaan persekutuan dan erta kerajaan negeri di dalam kawasan MAJLIS. - @hmadHiRO

This entry was posted on Khamis at Khamis, Februari 25, 2010 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 ulasan

Catat Ulasan